ارتقای سواد رسانه‌ای جوانان و نوجوانان ضروری است
کد خبر: 4157243
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

ارتقای سواد رسانه‌ای جوانان و نوجوانان ضروری است

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش سواد رسانه ای در پیشگیری و کاهش آسیب‌های فضای مجازی، گفت: با توجه به این مهم باید ارتقای سواد رسانه‌ای در بین جوانان و نوجوانان در اولویت باشد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، اول مردادماه، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان،  با اشاره به نقش سواد رسانه ای در پیشگیری و کاهش آسیب‌های فضای مجازی، گفت: با توجه به این مهم باید ارتقای سواد رسانه‌ای در بین جوانان و نوجوانان در اولویت باشد و برای این منظور باید از اساتیدی استفاده کرد که واقعاً حرفی برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان باید آموزش سواد رسانه‌ای به شکل کارآمد را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند، افزود: باید مضرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی را برای جوانان تبیین و تشریح کرد.

خرّم یادآوری کرد: امسال جشن عید سعید غدیر در آذربایجان‌شرقی و به ویژه تبریز به بهترین شکل ممکن و با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: امیدوارم برگزاری باشکوه جشن عید سعید غدیر، الگوی مناسبی برای دیگر رویدادهای فرهنگی و مذهبی در سطح استان باشد.

وی همچنین با قدردانی از برخورد خوب فرماندهی انتظامی استان در موضوع حجاب و ضرورت حمایت همه‌جانبه از آن تشریح کرد: دشمن برای حجاب برنامه ریزی دارد که ما نیز برای نقش بر آب کردن توطئه‌های آنان و برخورد هوشمند با این موضوع باید برنامه ریزی داشته باشیم.

خرم، همچنین با تبریک انتصاب امام جمعه تبریز به عضویت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: این نشان از جایگاه نماینده ولی فقیه در استان، رضایت رهبر معظم انقلاب و نوآوری های ایشان دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: این فرصت بزرگی برای استان است که نماد آن برگزاری یکی از پرشورترین نماز جمعه های کشور در استان می باشد. 

انتهای پیام
captcha