دشمن با اهانت به قرآن ارزش‌های اسلامی را نشانه گرفته‌ است
کد خبر: 4156758
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

دشمن با اهانت به قرآن ارزش‌های اسلامی را نشانه گرفته‌ است

امام جمعه بجنورد گفت: اهانت به قرآن کریم در سوئد از سوی جریان خاصی هدایت شده است که می‌خواهند عقاید و ارزش‌های اسلامی ما را بسوزانند که این مهم نشانگر درماندگی دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز،30 تیرماه در بجنورد اظهار کرد: توهین به ساحت مقدس قرآن کریم نشانگر درماندگی دشمنان در برابر گسترش ارزش‌ها و باورهای اسلامی در جهان است.

وی ادامه داد: اهانت به قرآن کریم در سوئد از سوی جریان خاصی هدایت شده است که می‌خواهند عقاید و ارزش‌های اسلامی ما را بسوزانند که این مهم نشان از درماندگی دشمنان دارد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: صرف محکوم کردن کفایت نمی‌کند و باید همه کشورهای اسلامی با این جریان برخورد کنند و سفرای سوئد در کشور خود را فرا بخوانند.

نوری با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب قرآن، بیان کرد: قرآن تنها کتاب آسمانی است که تحریف نشده و خداوند می‌فرماید این کتاب را از دستبرد دیگران صیانت می‌کنم.قرآن کتاب جامعی است که تمامی مباحث اخلاق، تاریخ، جامعه‌شناسی و خانواده در آن وجود دارد و بهترین راهنما برای بشریت است.

امام جمعه بجنورد با تقدیر از مردم خراسان شمالی به دلیل عزاداری گسترده در ایام محرم، گفت: امام حسین(ع) نمونه انسان کاملی است که برای احیا دین و اشاعه معروف در جامعه از همه هستی خود گذشت. دفاع ایشان، دفاع شخصی و از خانواده نبود بلکه در میدان آمد تا از جامعه بشری و مسلمین دفاع کند.

 

انتهای پیام
captcha