عملیاتی کردن کادرسازی مدیریتی از جوانان بالاترین تکلیف مسئولان است
کد خبر: 4156188
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

عملیاتی کردن کادرسازی مدیریتی از جوانان بالاترین تکلیف مسئولان است

رضا شریفی گفت: دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها نسل پرشور و آینده‌ساز نظام اسلامی هستند و تربیت فکری و تربیت مهارتی این نسل بالاترین تکلیف ماست، با استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری باید این نسل را به‌عنوان سربازان واقعی انقلاب و به‌عنوان نسلی تمدن‌ساز تربیت کنیم.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان شامگاه، 27 تیرماه، در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار کرد: از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و همه مراکزی که در اختیار داریم باید برای غنا بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها نسل پرشور و آینده‌ساز نظام اسلامی هستند و تربیت فکری و تربیت مهارتی این نسل بالاترین تکلیف ماست، با استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری باید این نسل را به عنوان سربازان واقعی انقلاب و به عنوان نسلی تمدن ساز تربیت کنیم.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: کادرسازی مدیریتی، کادرسازی تمدنی و کادرسازی گفتمانی از این نسل بالاترین تکلیف همه مسئولان است که باید با کمک هم عملیاتی کنیم، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهترین جایگاه و بهترین مأمن و ملجاء برای گفتمان‌سازی تمدن نوین اسلامی است که باید از آن برای تربیت نسل جدید بهره ببریم.

شریفی گفت: جامعه هدف ما در استان سیستان‌وبلوچستان هم کانون‌های فرهنگی مساجد اهل تشیع و هم مساجد اهل تسنن است و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمدن نوین اسلامی با مشارکت شیعه و سنی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام
captcha