بهره‌مندی 5506 نیازمند فارس از خدمات بیمه‌
کد خبر: 4156185
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

بهره‌مندی 5506 نیازمند فارس از خدمات بیمه‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه این نهاد خدمات مختلفی به نیازمندان ارائه می‌دهد، گفت: برای 5506 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس سرانه حق بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود. 

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 28 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اقدامات این نهاد در جهت توانمندی افراد جامعه هدف، پرداخت حق بیمه آنان است، گفت: بانوان بیمه شده با حداقل سن 55 سال و آقایان با حداقل سن 60 سال به شرط دارا بودن 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه بازنشسته شده و از تمامی مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد 5506 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد، بیمه تامین اجتماعی هستند؛ اضافه کرد: سال گذشته تعداد 1921 نفر از زنان سرپرست خانوار بین 45 تا 49 سال جذب جدید داشتیم که از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.(تعداد این افراد در آمار کلی بیمه شدگان ذکر شده است).

موصلی ادامه داد: در حال حاضر 6853 نفر از مددجویان دارای بیمه روستایی و عشایر و 78 هزار و 650 نفر نیز بیمه شده فعال شهری در سطح استان هستند که از بیمه سلامت سایراقشار نظام ارجاع یک، استفاده می‌کنند و مابقی مددجویان (ساکنین روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر 25 هزار نفر) دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی روستائیان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان یادآور شد: در سال گذشته 1200 نفر و در 3 ماهه سال جاری نیز 146 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بازنشسته و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

انتهای پیام
captcha