مهمانی 10 کیلومتری غدیر روایتی از شکست دشمن در جدایی مردم از دین است
کد خبر: 4154321
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
محمدی‌گلپایگانی:

مهمانی 10 کیلومتری غدیر روایتی از شکست دشمن در جدایی مردم از دین است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری برپایی مهمانی 10 کیلومتری غدیر را نشان دهنده شکست دشمن در جدایی مردم از دین دانست و گفت:‌ مقام معظم رهبری در کمال صحت و سلامت هستند.

مهمانی 10 کیلومتری غدیر روایتی از شکست دشمن در جدایی مردم از دین استبه گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در همایش «امیرالمؤمنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» که امروز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه در سالن غدیر وزارت کشور برگزار شد، بیان کرد: در رابطه با غدیر صحبت‌های بسیاری شده است؛ حدیث «علی مع الحق و الحق مع‌العلی» از بزرگان اهل سنت و شیعه روایت شده و در قرآن آیه «بعْدَ الْحَقِّ إِلَّا الضَّلَالُ» به معنای اینکه بعد از حق چیزی جز گمراهی وجود ندارد بیان کننده این موضوع است که راهی جز راه حضرت علی(ع) گمراهی است.

وی گفت: خدا را شکرگزاریم در مملکتی هستیم که مادران پاک، شیر پاک به ما دادند و چقدر جای شکرگزاری است که صدای «اشهدان علی ولی الله» به سراسر جهان می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی افزود: در این چند روزه همه افرادی که در مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران حضور پیدا کردند، همه از مردم بودند چراکه مردم از امام علی(ع) و اولاد او جدا نمی‌شوند. این اتفاق نشان دهنده این است که دشمنان در فضای مجازی و ترویج بی‌حجابی، موفق نشدند مردم را از دین و ایمان جدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیشترین حمله متوجه مقام معظم رهبری است زیرا ایشان قائمه خیمه هستند، ادامه داد: ایشان همه اهداف امام(ره) را دنبال کردند و به یک‌یک آنها عمل می‌کنند. دشمنان امروز از ما می‌ترسند و به همین دلیل به ما حمله نمی‌کنند. امروز هیچ جای رژیم غاصب اسرائیل از هدف موشک‌های ما دور نیست و  این موشک‌ها بدون خطا و دقیق به هدف می‌زنند.

رهبری در کمال صحت و سلامت هستند

وی تصریح کرد: دشمنان هر چند وقت یک بار تبلیغ می‌کنند که رهبری بیمار هستند اما من که از نزدیک شاهد هستم اعلام می‌کنم که ایشان در کمال صحت و سلامت هستند و از نظر سلامتی جسمی هیچ مشکلی ندارند‌. مرحوم آیت‌الله ری‌شهری دو بار به من فرمودند که مقام معظم رهبری آخرین ولایت‌فقیه خواهند بود زیرا در زمان ایشان ظهور انجام خواهد شد و بعد از ایشان دیگر نیازی به ولی‌فقیه نیست و ایشان این موضوع را از روی احساس نمی‌گفتند بلکه با سند و مدرک اعلام می‌کردند زیرا مرحوم آیت‌الله ری‌شهری یک محدث سرشناس بودند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی افزود: وظیفه ثروتمندان این است که مراقب بیچارگان و درماندگان باشند زیرا خدا مؤاخذه خواهد کرد. در دیداری که با یکی از بزرگان مراجع در قم داشتم نسبت به گرانی انتقاد داشتند اما اینگونه مطرح کردم که خداوند قدرت مطلق است و به هرچه اراده کند ایجاد می‌شود اما همین خدای قادر مطلق وقتی می‌خواهد بچه‌ای به دنیا بیاید ۹ ماه زمان می‌برد و یا یک درخت که بخواهد میوه دهد چند سال زمان می‌برد؛ نباید عجله کرد زیرا کارهای اساسی در کشور در حال انجام است. امیدوارم به زودی ثمرات و اثرات این اقدامات خوبی که در گوشه و کنار کشور انجام می‌شود را مشاهده کنیم.

انتهای پیام
captcha