برگزاری نکوداشت پیرغلام حسینی «سیدابراهیم سیادت» در سرخه
کد خبر: 4153928
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱
طی رویداد «مقام مجنون» صورت گرفت

برگزاری نکوداشت پیرغلام حسینی «سیدابراهیم سیادت» در سرخه

طی مراسمی در اولین برنامه از رویداد «مقام مجنون»، نکوداشت سید ابراهیم سیادت، پیرغلام حسینی از شهرستان سرخه برگزار شد.

نکوداشت سیدابراهیم سیادت در سرخهبه گزارش ایکنا از سمنان به نقل از روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی، آیین نکوداشت پیرغلامان حسینی با محوریت میانداران پیشکسوت در سراسر کشور آغاز شده است. در همین راستا 17 تیرماه مراسم تکریم پیرغلام حسینی، سیدابراهیم سیادت در شهرستان سرخه برگزار شد.

در این مراسم که در مهدیه شهرستان سرخه و به بهانه جشن عید سعید غدیر برگزار شد، حسن اشرف، نماینده بنیاد دعبل خزایی در استان سمنان گفت: آیین تکریم پیرغلامان (میانداران هیئات) در سراسر کشور با عنوان «مقام مجنون» از ۱۷ تا ۲۷ تیرماه قبل از فرا رسیدن ماه محرم به همت بنیاد دعبل خزاعی آغاز شده است که در استان سمنان هم از ۵ نفر پیرغلام میاندار، تکریم و تجلیل خواهد شد.

وی افزود: بنیاد دعبل خزاعی، امسال برنامه تجليل و تکریم از بیش از ۲۰۰ نفر از پیرغلامان اهل‌ بیت(ع) (میانداران پیشکسوت هیئات) در سراسر کشور به همراه اهدای نشان حبیب و حکم تقدیر  ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور برنامه‌ریزی کرده است.

اشرف ادامه داد: در همین راستا در شهرستان سرخه و در اولین ایستگاه تجلیل از پیشکسوت میاندار، شاهد تکریم و نکوداشت پیرغلام اهل بیت(ع) حاج سید ابراهیم سیادت هستیم.

یادآور می‌شود در این مراسم علاوه بر ۳۰۰ نفر از عاشقان اهل بیت(ع)،  مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان، امام جمعه شهرستان سرخه، نائب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس شورای شهر سرخه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha