تفکر و عمل جهادی راهکار رفع کمبودهای موجود است
کد خبر: 4153872
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

تفکر و عمل جهادی راهکار رفع کمبودهای موجود است

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در قوه قضاییه مشکلات فراوانی در مسیر اجرای سند تحول و تعالی قضایی وجود دارد، گفت: تفکر، برنامه و عمل جهادی راهکار رفع نواقص و کمبودهای موجود است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین تکریم و معارفه رئیس و دادستان شهرستان رفسنجان با بیان اینکهسند تحول و تعالی قضایی براساس وظایف قوه قضاییه در قانون اساسی، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و مطالبات سالانه رهبری از مسئولان قضایی تدوین شده است، گفت: در این راستا دو قرارگاه نیز در سطح قوه قضاییه تشکیل شده است.
 
وی ادامه داد: برای رسیدن به یک قوه قضاییه پویا که مشکلات مردم را به خوبی بشناسد و در راستای رفع آنها اقدام کند، راهی جز اجرای سند تحول و تعالی قضایی و نیز اجرای منویات رهبر انقلاب اسلامی نداریم.
 
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه در قوه قضاییه مشکلات فراوانی در مسیر اجرای سند تحول و تعالی قضایی وجود دارد، ادامه داد: از جمله این مشکلات در حوزه‌های مالی و اعتباری، نیروی انسانی مورد نیاز و... است و از این رو تفکر، برنامه و عمل جهادی راهکار رفع نواقص و کمبودهای موجود است.
 
حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: در قوه قضاییه مسئولیت اجرای عدالت، احقاق حق مردم و تأمین امنیت روانی جامعه را بر عهده داریم و امروز قوه قضاییه به اذعان تمامی متخصصان و کارشناسان حقوقی و قضایی کشور این نقش را به خوبی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند و البته این معنای تحقق کامل عدالت نیست اما تلاش می‌شود که به عدالت نسبی در تمامی حوزه‌ها دست یابیم.
انتهای پیام
captcha