اجرای «نهضت ملی حفظ قرآن» ویژه خانواده طلاب چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4153757
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

اجرای «نهضت ملی حفظ قرآن» ویژه خانواده طلاب چهارمحال‌وبختیاری

معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ثبت‌نام از علاقه‌مندان در طرح «نهضت ملی حفظ قرآن»، گفت: خانواده‌های طلاب و روحانیون شامل همسر و فرزندان بالای شش سال تحت پوشش این طرح قرآنی قرار می‌گیرند.

حفظ قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مولوی، معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اعلام فرخوان طلاب استان برای ثبت‌نام در طرح «نهضت ملی حفظ قرآن» همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات و مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم، مرکز خدمات حوزه علمیه اقدام به برپایی این طرح ملی در جامعه هدف خود داشته است.

وی با ذکر اینکه تربیت چهار هزار حافظ قرآن کریم در چشم‌انداز طرح ملی حفظ قرآن کریم دیده شده است، ادامه داد: بر این اساس، خانواده‌های طلاب و روحانیون شامل همسر و فرزندان بالای شش سال تحت پوشش این طرح قرآنی قرار می‌گیرند؛ در حال حاضر ابلاغی از دبیرخانه کشوری طرح مبنی بر بهره‌مندی طلاب خانم از این طرح دریافت نشده و لذا فراخوان طرح در سطح آقایان طلاب در تمامی شهرستان‌ها منتشر شده است.

مولوی تصریح کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در این طرح قرآنی در پنل شخصی طلاب و روحانیون در سامانه «سخا» همچنان ادامه دارد و کلاس‌های این طرح به‌صورت مجازی و حضوری به‌زودی آغاز خواهد شد.

معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه علمیه در پایان با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون فعال در این طرح از حمایت و سرانه برخوردار خواهند شد، گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم با نهادهای مربوط جهت تأمین استاد و برپایی کلاس‌ها انجام شده است و در شهرستان‌ها نیز به هر تعداد که ثبت‌نام داشته باشیم، کلاس برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha