برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح ۲۰۲۰ محله در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4152821
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح ۲۰۲۰ محله در خراسان‌شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌شمالی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار طرح ۲۰۲۰ محله در استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های مجری طرح ۲۰۲۰ محله در استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه مسائل و مشکلات احصا شده ۳۶ محله مشمول طرح ۲۰ ۲۰ در استان و خدمات انجام شده در این محلات در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: طرح توسعه محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی در دو هزار و ۲۰ محله کشور که در 36 محله کم ‌برخوردارِ شناسایی ‌شده خراسان‌شمالی در حال اجرا است و این نمایشگاه به میزبانی کمیته امداد استان برپا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی افزود: توانمند سازی 36 محله کم برخوردار در سطح خراسان‌شمالی با همکاری چهار دستگاه اجرایی شامل کمیته امداد در قالب خانه امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خانه‌های احسان،  هلال‌احمر در قالب خانه هلال، بهزیستی در قالب خانه بهزیستی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: ساخت و تعمیرات مسکن، ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان، معیشت، فرهنگی و آموزشی، ایجاد اشتغال و خودکفایی و اهدا جهیزیه از جمله سرفصل‌های قابل اجرا در این محلات است.

الهی راد ادامه: توانمندسازی افراد در محلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف اجرای طرح ۲۰۲۰ محلات کم‌برخوردار است و توانمندسازی و خدمت رسانی به جامعه هدف در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اشتغال، مسکن، درمان و سلامت، اجتماعی ، علمی و آموزشی پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: نمایشگاه توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برای علاقه‌مندان برپا می‌شود و در این نمایشگاه دست‌سازه‌های مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی عرضه می‌شود.

انتهای پیام
captcha