رزمایش مواسات و همدلی در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4152313
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۷

رزمایش مواسات و همدلی در مازندران برگزار می‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت در رزمایش مواسات و همدلی ۲۷۷ سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی اهدا می‌شود.

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد مازندران، گفت: با عنایت حضرت حق و مولی امیرالمؤمنین و پشتیبانی خیرین، در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر، رزمایش مواسات و همدلی به همراه جشن وصال زوج‌های جوان به منظور ترویج ازدواج آسان، با عنایت با برکت نماینده معظم ولی‌فقیه در استان آیت‌الله محمدی لائینی و سپاه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش۲۷۷ سری جهیزیه شامل پنج کالای اساسی یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جارو برقی با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد و 300 میلیون تومان اهدا می‌شود.

معافی تصریح کرد: همچنین 1300 قلم کالای اساسی خانگی با هزینه بالغ بر 7میلیارد و 200میلیون تومان، 2000 سبد کالا هر سبد به ارزش دو میلیون تومان و 100هزار پرس غذای گرم، ویژه مددجویان امداد درسطح شهرستان ها با هم‌افزایی سپاه کربلای استان توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران با بیان اینکه این مراسم در ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان ساری برگزار خواهد شد، گفت: اهدا جهیزیه در استان به روز و در کوتاهترین زمان تحویل نوعروسان می‌شود و از ابتدای سال  1402 تا کنون  530  سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha