شورای هم اندیشی و ایده پردازی جوانی جمعیت در فارس راه اندازی شود
کد خبر: 4149171
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
استاندار فارس:

شورای هم اندیشی و ایده پردازی جوانی جمعیت در فارس راه اندازی شود

استاندار فارس با اشاره به اهمیت صیانت از جمعیت تأکید کرد: شورای هم اندیشی برای احصای نقاط ضعف و قوت و ایده پردازی جوانی جمعیت در استان فارس تشکیل شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۳۰ خرداد در اختتامیه نخستین رویداد جایزه جوانی جمعیت فارس گفت: سامانه دسترسی مدیران برای احصای وظایف و رصد اقدامات خود نسبت به قانون جوانی جمعیت راه اندازی شود. 

استاندار فارس با بیان اهمیت موضوع جمعیت در استان، گفت: عنوان «مطالبه‌گری قانون صیانت از جمعیت» به سمت مدیرکل بانوان و امور خانواده اضافه خواهد شد تا نظارت جدی بر عملکرد مسئولان دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

ایمانیه با اشاره به اینکه امتیازات حمایتی برای صیانت از جمعیت در قانون ۱۴۰۲ نظیر اهدای زمین و تسهیلات و... دیده شده است، گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند:«ازدواج و تولید نسل کنید و زیاد شوید که من در روز قیامت به شما مباهات می کنم» بنابراین صیانت از جمعیت یک تکلیف الهی است و اگر کسی خواهان شفاعت اهل بیت (ع) بوده باید در این راستا اقدام کند. 

وی از مدیران ارشد خواست تاحد امکان با درخواست مرتبط با قانون حمایت از جمعیت کارمندان مثل انتقالی یا مرخصی و... موافقت کنند، تأکید کرد: شورای هم اندیشی برای احصای نقاط ضعف و قوت و ایده پردازی جوانی جمعیت در استان تشکیل شود؛ بهترین قانون بودجه در این سال‌ها برای جوانی جمعیت، سال ۱۴۰۲ است و باید در استان فارس ظرفیت‌های قانونی به تفکیک توسط سازمان برنامه و بودجه برای بهره‌برداری در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha