رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جمعیت
کد خبر: 4149169
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جمعیت

در حاشیه اختتامیه اولین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان فارس از پوستر نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جمعیت در راستای تولید محتوای فاخر رونمایی شد.

پوستر اولین جشنواره ملی رسانه‌ای جمعیت رونمایی شدبه گزارش ایکنا از فارس، در حاشیه اختتامیه نخستین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان فارس که امروز، ۳۰ خرداد ماه در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار شد، از پوستر «نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جمعیت» رونمایی شد.

محمدعلی چوبینی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تشریح این جشنواره گفت: جمعیت جزء ارکان قدرت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که یکی از شاخصه‌های کشور‌های درحال توسعه است. 

وی ادامه داد: جبران خسران تدابیر جمعیتی کشور طی سال‌های گذشته نیازمند کار فرهنگی است که باید جزو اولویت‌ها در سطح ملی قرار گیرد تا با تدابیر مناسب و عزم جدی تمامی دستگاه‌های اجرای این فرهنگ سازی مناسب در عرصه جوانی جمعیت رخ دهد بنابراین نیاز به تولید محتوا مخصوصا در زمینه رسانه داریم.

چوبینی با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جمعیت در استان فارس کلید خواهد خورد، گفت: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه و رسانه‌های دیجیتال برای فرهنگ سازی در راستای جوانی جمعیت کار خودش را آغاز خواهد کرد تا توجه نخبگان و هنرمندان را به این عرصه معطوف کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم(فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و فیلم‌نامه) و تولید محتوای دیجیتال( موشن گرافیک، ویدئو کلیپ) و عکس پذیرای آثار هنرمندان خواهد بود که جزئیات بیشتر آن از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha