انتشار فراخوان مقاله در فصلنامه «جمعیت و پیشرفت»
کد خبر: 4148545
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

انتشار فراخوان مقاله در فصلنامه «جمعیت و پیشرفت»

فراخوان پذیرش مقاله از محققان و پژوهشگران در فصلنامه «جمعیت و پیشرفت» منتشر شد.

انتشار فراخوان مقاله در فصلنامه «جمعیت و پیشرفت»به گزارش ایکنا؛ فصلنامه «جمعیت و پیشرفت» نشریه‌ای است که با رسالت بررسی علمی - تخصصی موضوعات مرتبط با جمعیت شامل ازدواج، موالید، باروری، مهاجرت، مرگ و میر، سالمندی، خانواده، توزیع جغرافیایی جمعیت، سبک زندگی و نسبت متقابل آن‌ها با موضوعات پیشرفت اسلامی ایرانی شامل اقتصاد و معیشت، شهرسازی، آمایش سرزمین، تربیت و آموزش، حقوق و قضا، فرهنگ، سیاست، امنیت، بهداشت، محیط زیست و ... منتشر می‌شود.

مسئله‌شناسی، تولید دانش بدیع، گفتمان‌سازی مفاهیم علمی، نقد و بررسی نظریات جمعیتی رایج، رصد تحولات جمعیتی و تصمیم‌سازی و جهت‌دهی به سیاست‌های کشور از جمله اهداف مورد نظر این نشریه است.

این نشریه به تازگی فراخوانی مبنی بر پذیرش مقاله از اعضا هیئت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه در محور‌های اقتصاد و معیشت، مهاجرت، فرزندآوری، زن و خانواده، سبک زندگی و ازدواج منتشر کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ خرداد به سامانه فصلنامه به آدرس www.pdj.ihu.ac.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام، به بارگذاری مقاله براساس استاندارد‌های فصلنامه اقدام کنند. نتایج این مقالات در سامانه یادشده براساس نظر داوران منتشر خواهد شد.

یادآور می‌شود، پژوهش‌های میان رشته‌ای از اولویت بیشتری برخوردار هستند.

انتهای پیام
captcha