کارآفرینی به عنوان ظرفیت مهم اشتغال خانواده‌های شهدا دیده شود
کد خبر: 4147822
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

کارآفرینی به عنوان ظرفیت مهم اشتغال خانواده‌های شهدا دیده شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی گفت: باید به کارآفرینی به عنوان یک ظرفیت مهم در اشتغالزایی خانواده‌ها توجه شود تا فرزندان شاهد و ایثارگر نه تنها از طریق دستگاه‌های دولتی بلکه خود از طریق کارآفرینی فعال شوند.

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، امروز 24 خردادماه در اردوی راه اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران جویای کار شهرستان‌های سرایان، بشرویه و فردوس که در فردوس برگزار شد، اظهار کرد: در آموزه‌های دینی آمده است که انسان‌ها به اندازه صبر و تلاش خود موفق می‌شوند.

وی با تاکید بر توانمندسازی دانشجویان در طول سال‌های دانشگاه، تصریح کرد: باید جوانان ما یاد بگیرند که تنها درس تئوری ملاک عمل موفقیت نیست بلکه باید در حوزه مهارت آموزی نیز فعال شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این خلا آموزشی باید پر شود، تصریح کرد: بنیادشهید به عنوان یکی از وظایف اصلی خود، برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران همه همت خود را به کار گرفته است تا گوشه‌ای از این جانفشانی و فداکاری‌های این خانواده‌ها را جبران کند.

نوفرستی ادامه داد: در این راستا مهارت افزایی خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار است و تمام همت و تلاش خود را در این زمینه به کار می‌بندیم.

وی یادآور شد: در این حوزه باید به کارآفرینی به عنوان یک ظرفیت مهم در اشتغالزایی خانواده‌ها توجه شود و کاری کنیم که فرزندان شاهد و ایثارگر نه تنها از طریق دستگاه‌های دولتی بلکه خود از طریق کارآفرینی فعال شوند.

انتهای پیام
captcha