برگزاری دوره استعدادیابی قرآنی ویژه دانش‌آموزان شهر کرج
کد خبر: 4147521
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

برگزاری دوره استعدادیابی قرآنی ویژه دانش‌آموزان شهر کرج

دوره استعدادیابی قرآنی ویژه ۲۰۰ دانش‌آموز از سوی آموزشگاه قرآن حرّ ریاحی برگزار می‌شود.

دوره استعدادیابی قرآنی ویژه دانش‌آموزان

به گزارش ایکنا، نخستین دوره استعدادیابی قرآنی ویژه ۲۰۰ دانش‌آموز در سه گروه سنی ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال از سوی آموزشگاه قرآن حرّ ریاحی برگزار می‌شود.

این دوره در راستای ترویج قرآن، شناسایی و کشف استعداد نوجوانان و جوانان با همکاری آموزش و پرورش شهر کرج، جمعه، ۲۶ خرداد، ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۷ با حضور مدیران مدارس و چهره‌های ممتاز و بین‌المللی، همچون علی‌اصغر شعاعی، قاری بین المللی کشورمان برگزار خواهد شد.

دوره استعدادیابی ویژه دانش‌آموزان شهر کرج است که پس از فرایند استعدادیابی، دوره‌های متناسب با هر دانش‌آموز در سطح مقدماتی و پیشرفته در رشته‌های تجوید، صوت و لحن، قرائت تقلیدی و آزاد و حفظ موضوعی و ترتیبی طی تابستان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، آموزشگاه قرآن حرّ ریاحی از جمله مجموعه‌های قرآنی منطقه ۱۰ کرج است که دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی است و تاکنون توانسته تعداد بسیاری از قرآن‌آموزان را در رشته‌های مختلف حفظ و قرائت قرآن تربیت کند و نوجونان و جوانان را با مساجد مأنوس کند.

یادآور می‌شود، دوره استعدادیابی قرآنی در کرج، کلاک نو، پایین‌تر از میدان شهید اسکندری، مسجد حر‌بن یزید ریاحی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha