همایش «همیار قرآنی» در گنبدکاووس برگزار می‌شود
کد خبر: 4147327
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

همایش «همیار قرآنی» در گنبدکاووس برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس از برگزاری همایش «همیار قرآنی» در گنبدکاووس خبر داد و گفت: این همایش چهارشنبه، ۲۴ خردادماه در سالن همایش‌های دانشگاه شمس گنبدکاووس با حضور سخنران کشوری و قاری بین‌المللی برگزار خواهد شد.

جلسه هم اندیشی همایش بزرگ همیار قرآنی در اداره  فرهنگ و ارشاد گنبد کاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی‌ همایش بزرگ «همیار قرآنی» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس، مسئول فرهنگی سپاه و مسئول مؤسسه قرآنی جامعه‌الثقلین و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس امروز، 22 خرداد در اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: یکی از سیاست‌های ابلاغی تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای برنامه‌هايی به‌منظور توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است.

وی از برگزاری همایش «همیار قرآنی» در گنبدکاووس خبر داد و افزود: برگزاری این همایش نيز به‌منظور اعتلای فرهنگ قرآن در ميان افراد جامعه بوده لذا هدف ما در این همایش کمیت نیست بلکه هدف توسعه سبک زندگی قرآنی است.

وی همچنین از هماهنگی با هنرمندان و مؤسسات قرآنی و تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده خبر داد و اظهار کرد: این همایش روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن همایش‌های دانشگاه شمس گنبدکاووس با حضور سخنران کشوری و قاری بین‌المللی برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه پیرامون برنامه هماهنگی با اداره آموزش و پرورش جهت حضور دانش‌آموزان و شهرداری برای استقرار اتوبوس در مناطق مختلف شهر برای اعزام شرکت‌کنندگان برای شرکت در این همایش بزرگ تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha