دولت سیزدهم احیاگر امید است
کد خبر: 4146637
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت سیزدهم احیاگر امید است

استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم بعد از گام دوم انقلاب، احیاگر امید در بین مردم و تجلی مدیریت جهادی برای تغییر به نفع مردم در مسیر ارزش‌های انقلاب بوده است.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، ۱۹ خرداد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور رئیس جمهور، گفت: مردم آذربایجان و تبریز، تاریخ ساز و منشا تحول و پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و در استواری ایران در برابر بیگانگان نقش داشته است.

وی افزود: دولت مردمی سیزدهم بعد از گام دوم انقلاب، احیاگر امید در بین مردم و تجلی مدیریت جهادی برای تغییر به نفع مردم در مسیر ارزش‌های انقلاب بوده و تحقق آن در ساختارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پیشرفت همه جانبه بوده است.

خرم، ادامه داد: خادمان مردمی در دولت سیزدهم از آذر ۱۴۰۰ تاکنون در شرایط ناپایدار در حوزه‌های مختلف اداره امور را برعهده گرفته و تلاش کرده تا در گام نخست رفع موانع توسعه‌ای با شناسایی نقاط قوت و برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف با رویکرد جهادی را در پیش بگیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: طی ۲۰ ماه گذشته ضمن احصای کانون‌های تحول آفرین متناسب با زیست بوم توسعه استان و ظرفیت‌های بالقوه توسط بخش خصوصی و دولتی، فعالیت‌های اقتصادی مختلف و توسعه تجارت خارجی مدنظر قراره داده و با همراهی مردم اقدامات چشم گیری انجام شده است.

وی افزود: حضور مردم و استقبال مردم از هیات دولت و ریاست جمهوری، نوکری و خدمتگزاری ما را مضاعف کرده است.

خرّم افزود: امروز شاهد این هستیم که با حضور دولت سیزدهم، سیاست‌های راهبردی رونق و جهش تولید در استان شکل گرفته و طی ۲۰ ماه گذشته بیش از ۷۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد و ۵۲۷ واحد راکد به مدار تولید بازگشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ارتقای شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع و مشکلات تولید و تحقق ۱۱۴ درصدی مالیات‌ها از جمله اقدامات استان در ۲۰ ماه گذشته بوده است. 

انتهای پیام
captcha