جبهه مقاومت در مسیر نابودی دشمنان است
کد خبر: 4146599
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
امام جمعه موقت تبریز:

جبهه مقاومت در مسیر نابودی دشمنان است

امام جمعه موقت تبریز گفت: اتحادیه‌ کشورهای اسلامی و جبهه‌ مقاومت در مسیر تهاجم به دشمنان قرار گرفته‌اند و خانه‌های عنکبوتی که دشمنان برای کشورهای اسلامی درست کرده بودند با این رونمایی ویران شد.

حجت الاسلام روشن تن، امام جمعه موقت تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن، امام جمعه موقت تبریز، امروز، 19 خردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه حضور میدانی رئیس جمهور در استان بیانگر مردمی بودن وی است، گفت: رئیس جمهور همواره با حضور خود نشان داده است هم رنج با مردم بوده و رفاه ملت برای او رفاه است.

وی ادامه داد: نکته‌ مهم دیگر در این سفر دستاوردهای مادی و معنوی آن است که نظام اسلامی و خادمان آن علی‌رغم توطئه‌ها و شایعه پراکنی‌های دشمن همواره به عنوان خادمان ملت همراه با مردم برای آبادانی کشور و رفاه مردم تلاش ‌می‌کنند.

خطیب جمعه تبریز، با بیان اینکه یکی از نکات برجسته‌ این هفته ۱۴ و ۱۵ خرداد بوده که مصادف با سالگرد امام خمینی(ره) بوده است، اظهار کرد: امام راحل نه تنها از سرآمدان تاریخ ایران بلکه از سرآمدان تاریخ جهان بوده است که یاد و نامش هرگز فراموش نمی‌شود.

وی بیان کرد: امام راحل توصیه کرده‌، هر کسی که خواستار پیشرفت و آبادانی انقلاب اسلامی است همواره باید بر مسئله‌ ایمان و امید تکیه کند و لذا ۱۵ خرداد نقطه‌ی عطفی در انقلاب اسلامی است.

روشن تن، افزود: نکته‌ مهم بعد از رحلت امام(ره) این بود که نظام اسلامی در یک سنگر و جهاد با انتخاب خلف صالح و سکانداری نظام اسلامی و سپردن دو سفینه انقلاب در طوفان‌ها و فتنه‌ها به دست پرتوانای مقام معظم انقلاب بار دیگر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.

امام جمعه تبریز، با اشاره به مناسبت روز دحو الارض که به معنای گسترش زمین از زیر کعبه است، اظهار کرد: دحوالارض یکی از روزهای مقدس برای ظهور امام عصر(عج) است و روزه گرفتن در این روز پاداش ۶۰ سال عبادت را دارد.

وی همچنین به رونمایی از موشک فتاح در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این دستاورد موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و یاس دشمنان شد و لرزه بر جان آنها انداخت.

روشن‌تن خاطرنشان کرد: اتحادیه‌ کشورهای اسلامی و جبهه‌ مقاومت در مسیر تهاجم به دشمنان قرار گرفته اند و خانه‌های عنکبوتی که دشمنان برای کشورهای اسلامی درست کرده بودند با این رونمایی ویران شد.

خطیب جمعه‌ تبریز، اضافه کرد: پیام دیگر رونمایی این موشک، شکل‌گیری فناوری زنجیره‌ای علمی و توسعه‌ صنعت ایران است که امیداریم صنایع دیگر نیز از آن الگو بگیرند.

انتهای پیام
captcha