امید آفرینی بین مردم از اولویت‌های اصلی در سفرهای استانی است
کد خبر: 4146534
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
وزیر ورزش و جوانان:

امید آفرینی بین مردم از اولویت‌های اصلی در سفرهای استانی است

وزیر ورزش و جوانان، امید آفرینی و نشاط بین مردم را از اولویت‌های اصلی و مهم در سفرهای استانی عنوان کرد و گفت: از مهمترین توصیه‌های رئیس جمهوری در سفرهای استانی ایجاد نشاط و امیدآفرینی بین مردم است.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، روز گذشته 18 خردادماه، در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، امید آفرینی و نشاط بین مردم را از اولویت‌های اصلی و مهم در سفرهای استانی عنوان کرد و گفت: از مهمترین توصیه‌های رئیس جمهوری در سفرهای استاتی ایجاد نشاط،  شور و امیدآفرینی در بین مردم است و امیدواریم این سفرهای استانی باعث خیر و برکت برای استان‌ها باشد. 

وی گفت: رئیس جمهور انتظار دارد در سفرهای داخل و خارجی اولویت در امیدآفرینی و نشاط آفرینی بین مردم خلاصه شود و نتایج این سفرها نیز به نفع مردم ایران انجام گیرد. 

سجادی، در ادامه از اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال برای حوزه ورزش و جوانان شهرستان اهر خبر داد و افزود: امیدواریم با اختصاص به موقع این اعتبارات به زودی شاهد احداث و افتتاح پروژه‌های ورزشی در این شهرستان باشیم. 

وزیر ورزش و جوانان، افزود: افتخار ما حضور در بین مردم استان‌ها و مناطق محروم می‌باشد و دولت در این سفرها از نزدیک و به صورت میدانی از مشکلات و دغدغه‌های مردم آشنا و تصمیم گیری می‌کنند.

وی منطقه ارسباران را منطقه ذرخیز عنوان کرد و افزود: این منطقه دارای معادن غنی مس و طلا است که فعالیت همه این معادن باید باعث رونق اقتصادی، اشتغال بین جوانان شود و امیدواریم این اتفاق در دولت کنونی اتفاق بیافتد. 

سجادی اولویت اصلی در ورزش شهرستان اهر را ایجاد پیست اسب سواری و چوگان بازی برشمرد و بر توجه ویژه به این امر تاکید کرد. 

وزیر ورزش و جوانان، به تلاش شبانه روزی رئیس جمهور و هیئت دولت در حل مشکلات مردم ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم همه مشکلات منطقه ارسباران و شهرستان اهر را با تصمیمات دولت در این سفر استانی محقق شود.

انتهای پیام
captcha