رسیدگی به حاشیه شهرها از رسالت‌های سپاه است
کد خبر: 4144137
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

رسیدگی به حاشیه شهرها از رسالت‌های سپاه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رسیدگی به حواشی شهرها را یکی از رسالت‌های سپاه و دستگاه‌های مختلف دانست و گفت: باید کمک کرد جوانان به‌دنبال ورزش، اشتغال سالم و به دور از هرگونه بزهکاری باشند.

افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی منطقه الله‌آباد کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۷ خردادماه و در جریان افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی در منطقه الله‌آباد کرمان با اشاره به اهمیت رسیدگی به حاشیه شهرها، گفت: به‌همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهر کرمان طرح‌های ورزشی، اشتغالزایی و تربیتی در منطقه الله‌آباد افتتاح شد.
 
وی رسیدگی به حواشی شهرها را یکی از رسالت‌های سپاه و دستگاه‌های مختلف دانست و افزود: معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان در خصوص این محله‌ها طرح «جوادالائمه» و «کرامت» را اجرا می‌کند.
 
سردار نظری اظهار کرد: طرح‌های تربیتی، مهارت‌ آموزی، ایجاد خانه‌های مهارت و زیرساخت‌های ورزشی در مناطق حاشیه شهر کرمان که از نظر جوانی جمعیت، خوب است اجرا می‌شود زیرا باید کمک کرد جوانان دنبال معضلات نباشند بلکه به‌دنبال ورزش و اشتغال سالم و به دور از هرگونه بزهکاری باشند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: امروز زمین چمن مصنوعی فوتبال الله‌آباد، دو کارگاه اشتغالزایی، طرح تربیتی جوانه‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود و سعی داریم بعضی طرح‌های نیمه تمام دیگر نیز تأمین اعتبار شود.
انتهای پیام
captcha