مفتی عمان: همه امت اسلامی در کنار مقاومت فلسطین بایستد
کد خبر: 4142901
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

مفتی عمان: همه امت اسلامی در کنار مقاومت فلسطین بایستد

مفتی عمان در پیامی از امت اسلامی خواست از مقاومت فلسطین به دلیل مجاهدتی که در دفع تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه داشت حمایت کنند.

شیخ احمد بن حمد الخلیلی، مفتی عمان

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج اونلاین، شیخ احمد بن حمد الخلیلی، مفتی عمان از امت اسلامی خواست از مقاومت فلسطین بخصوص به دنبال تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمایت کنند.

الخلیلی در حساب کاربری خود در توئیتر آورده است: ما از همه امت اسلام می‌خواهیم که در کنار مقاومت فلسطین بایستند و با خیری که خداوند به آنها ارزانی داشته است از آنها دلجویی کنند؛ به خاطر تلاش و جهادی که آنها در دفع تجاوزات صهیونیستی نشان دادند؛ بنابراین آنچه برای مداوای مجروحان و تامین مایحتاج آنان نیاز است، برآورده کنند.

وی به بخشی از آیه 272 سوره بقره اشاره کرد که خداوند متعال در آن می‌فرماید: «وما تنفقوا من خير يوف إليكم وأنتم لا تظلمون»(و هر مالى را كه انفاق كنيد (پاداش آن‏) به طور كامل به شما داده خواهد شد و ستمى بر شما نخواهد رفت‏).

رژیم اشغالگر صهیونیستی در روز سه‌شنبه نهم ماه مه جاری(19 اردیبهشت1401) با تجاوز نظامی به نوار غزه 33 فلسطینی را به شهادت رسانده و 147 نفر دیگر را زخمی کرد و در نهایت پس از پنج روز بدون دستیابی به هیچ کدام از اهداف خود تسلیم مقاومت شده و به تجاوز خود پایان داد.

انتهای پیام
captcha