جشن‌‌ «دختران آفتاب» در شش شهر خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4141475
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س)

جشن‌‌ «دختران آفتاب» در شش شهر خوزستان برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، از برگزاری 9 جشن «دختران آفتاب» همزمان با فرارسيدن ولادت حضرت معصومه (س) در شش شهر استان خبر داد.

جشن‌‌ «دختران آفتاب»حجت‌الاسلام قاسم سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه کانون‌های مساجد، برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) تدارک دیده‌اند، گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌هایی که با همکاری کانون‌های مساجد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها صورت گرفته، برگزاری 9 جشن ویژه روز دختر با عنوان «دختران آفتاب» در 6 شهر استان است.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها در اهواز، شوش، دزفول، اندیمشک، باغملک و کارون برگزار می‌شود، اظهار کرد: در شهرستان اهواز 2 جشن در ملاشیه و چهار راه زند خیابان عظیم و در شهرستان شوش سه برنامه در مسجد امام علی (ع) کوی اندیشه، تالار نیایش و حرم حضرت دانیال نبی (ع) برگزار می‌شود.

سمیری اضافه کرد: همچنین این جشن‌ها در شهرستان اندیمشک در تالار خورشید، در شهرستان دزفول در امامزاده سبزقبا (ع)، در شهرستان باغملک در محله چغارنگینگ، زمین ورزشی شهرداری و در شهرستان کارون در حسینیه سجادیه روبه‌روی فرهنگسرای شهرداری برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه سعی شده در این جشن‌ها برنامه‌ای مفرح و شاد با حضور دختران در سنین مختلف و به ویژه نوجوانان برگزار شود، عنوان کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این جشن‌ها اجرای سرود توسط دختران کانون‌های مساجد، اجرای نمایش، برگزاری مسابقه و اهدای هدایا، سخنرانی با موضوعات مرتبط با روز دختر و ... است.

انتهای پیام
captcha