ایجاد ۱۸۰ فرصت شغلی برای مددجویان کرمان در دو ماه نخست امسال
کد خبر: 4141457
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

ایجاد ۱۸۰ فرصت شغلی برای مددجویان کرمان در دو ماه نخست امسال

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ایجاد ۱۸۰ فرصت شغلی توسط این نهاد در دوماهه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در کمیته امداد نظارت کامل از ابتدا تا انتهای طرح‌های اشتغال وجود دارد.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه درآمدزایی برای خانواده‌ها و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد دانست و گفت: اجرای طرح‌های اشتغال موجب ارتقای عزت‌نفس مددجویان شده و زمینه لازم برای حضور آنها را در اجتماع را فراهم می‌کند.
 
وی افزود: توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی مددجویان بر اساس نیازسنجی، استعداد سنجی، مشاوره و راهنمایی شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی، ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل انجام می‌شود.
 
عسکری‌نژاد بابیان اینکه خودکفایی و توانمندسازی مددجویان از تأثیرات مثبت اجرای طرح‌های اشتغال بوده و تاکنون بسیاری از مددجویان تحت حمایت استان با اجرای این طرح‌ها خودکفا شده‌اند، افزود: طرح‌های اشتغال کمیته امداد در زمینه‌های مختلف ازجمله دامداری، کشاورزی و باغداری، صنایع‌دستی، صنفی، صنعتی، خدماتی، حمل‌ونقل و فرش و صنایع‌دستی است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ایجاد ۱۸۰ فرصت شغلی توسط این نهاد طی دوماهه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای ۱۵۰ مورد از این طرح‌های اشتغال هشت میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت ‌شده است. همچنین طی این مدت ۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از طریق مراکز کاریابی مشغول به کارشده‌اند.
 
عسکری‌نژاد از نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال اجراشده توسط مددجویان خبر داد و گفت: در کمیته امداد نظارت کامل از ابتدا تا انتهای طرح‌های اشتغال وجود دارد و این رویکرد این نهاد را به سمت استفاده بهینه از منابع و حفظ سرمایه سوق داده است.
انتهای پیام
captcha