آبرسانی به ۳۰ روستا در شهرستان بم انجام شد
کد خبر: 4139767
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

آبرسانی به ۳۰ روستا در شهرستان بم انجام شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی به ۳۰ روستا در شهرستان بم خبر داد و گفت: در جریان این امر بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده و ۲۱ هزار نفر از نعمت آب برخوردار شدند.

افتتاح طرح های عمرانی

به گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی و عمرانی امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در روستای باختک از توابع شهرستان بم برگزار شد. این طرح‌ها در قالب قرارگاه مرد میدان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان با همکاری دولت، سپاه و حاج اکبر ابراهیمی اجرا شدند.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جریان افتتاح این‌ طرح‌ها با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ به دستور مقام معظم رهبری گفت: این نهاد، محرویت‌زدایی و کمک به مردم را در دستور کار قرار داد و امروز اقدامات زیادی در راستای محرومیت‌زادیی انجام می‌دهد.

وی تنش آبی را از مشکلات مهم استان کرمان و به‌ویژه شهرستان بم برشمرد و اظهار کرد: امروز با کمک جهادگران بسیجی و همه دستگاه‌ها آبرسانی به ۳۰ روستا در شهرستان بم انجام شد و در جریان این امر بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده و ۲۱ هزار نفر از نعمت آب برخوردار شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان تصریح کرد: چندین پروژه‌ عمرانی از جمله سوله‌ای چند منظوره برای استفاده جوانان، مرکز مشاوره، ۸ پایگاه مقاومت برای برقراری امنیت و تشکیل گروه‌های جهادی بسیجی و ۹۶ سرویس بهداشتی و حمام نیز در مناطق عشایری و صعب‌العبور بم به بهره‌برداری ‌رسید. امروز همچنین ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان محرومین شهرستان بم توزیع می‌شود.

سردار نظری با بیان اینکه در روستای باختک ماشین آلات مهندسی قابلیت کار کردن نداشتند، گفت: بیشتر کارهای عمرانی این منطقه با دست و توسط بسیجیان انجام شده که لوله‌های آب را به مناطق صعب‌العبور انتقال دادند.

انتهای پیام
captcha