نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» در کرمان برپا شد
کد خبر: 4139388
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» در کرمان برپا شد

به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج سازندگی، نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» به‌منظور نمایش دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب به نسل جدید در حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد.

نمایشگاه روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج سازندگی، نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» به‌منظور نمایش دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب به نسل جدید شامگاه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد.

سردارمحمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جریان افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است تا در جنگ روایت‌ها حقایق را وارونه جلوه داده و بین مردم و جوانان ناامیدی را گسترش دهد، گفت: این نمایشگاه از همه دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب که توسط جوانان، دانشمندان و فرزندان این ملت ایجاد شده برپا شد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه به جوانان و دانش‌آموزان که مخاطب ویژه هستند ثابت می‌کند مسلمانان با هوش، طراحی و پشتکار از قدیم کارهای بزرگی انجام داده و می‌دهند و سیاه‌نمایی‌هایی که دشمن انجام می‌دهد، عملیات روانی واهی‌ است.

فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: جوانان با دیدن نمایشگاه پی ‌می‌برند امید به آینده وجود دارد و با سرلوحه قرار دادن خلاقیت، تلاش می‌کنند تا به آرمان تمدن نوین اسلامی دست یابند.

گفتنی است، نمایشگاه «روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی» تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه دایر و پذیرای علاقه‌مندان است.

 

انتهای پیام
captcha