قرارگاه استانی«جهاد تبیین» در کرمان آغاز به کار کرد
کد خبر: 4138410
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

قرارگاه استانی«جهاد تبیین» در کرمان آغاز به کار کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان از آغاز به کار قرارگاه استانی«جهاد تبیین» در کرمان خبر داد و گفت: ذیل این قرارگاه، کارگروه‌های چهارده‌گانه با محوریت امیدآفرینی و با بهر‌ه‌گیری از فضای مجازی شکل گرفته است.

جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد مرادی‌زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: اینکه بعضی افراد نسبت به نظام و شئونات دینی مواضع مخالف دارند به دلیل جهل آنها نسبت به نظام و عملکردهای آن است‌.

وی از تشکیل قرارگاه استانی جهاد تبیین با مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، جانشینی استاندار و دبیری فرمانده سپاه ثارالله استان خبر داد و گفت: ذیل این قرارگاه، کارگروه‌های چهارده‌گانه با محوریت امیدآفرینی و با بهر‌ه‌گیری از فضای مجازی شکل گرفته تا دستاوردهای نظام به نحو مطلوب برای مردم ارائه شود.

مرادی تصریح کرد: این کارگروه‌ها از گروه‌های مختلف دانشگاهیان، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد، هنر و رسانه، مهندسین عمران و معماری، ورزش و جوانان، جامعه کارگری، جامعه کشاورزی، مساجد و محلات، عشایری، ادارات و کارمندان و حقوقدانان تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha