پیام تسلیت فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) در پی شهادت 2 سرباز سپاه دامغان
کد خبر: 4138247
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

پیام تسلیت فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) در پی شهادت 2 سرباز سپاه دامغان

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان در پی شهادت ۲ تن از کارکنان سپاه دامغان در پیام تسلیتی آورده است: مردم استان سمنان مفتخر به تقدیم شهدا در مسیر اقتدار دفاعی و صیانت از انقلاب هستند.

شهیدان «جمال شبستانی» و «علی علی‌حسینی»به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، امروز، 13 اردیبهشت  شهادت ۲ تن از کارکنان مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حادثه انفجار دیروز، 12 اردیبهشت در دامغان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

وقوع سانحه‌ در یکی از واحدهای مرکز آماد و پشتیبانی سپاه که منجر به شهادت شهیدان «جمال شبستانی» و «علی علی‌حسینی» شد را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، ملت شریف ایران اسلامی، پاسداران مومن و پرتلاش به ویژه به خانواده این شهیدان والامقام و مردم ولایت‌مدار استان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای مصدومان این حادثه دردناک آرزوی صحت و سلامت دارم‌.

دامغانی در ادامه این پیام یادآور شد: مردم شهیدپرور استان در راستای صیانت از انقلاب اسلامی و تولید اقتدار دفاعی برای جمهوری اسلامی به برکت خون این شهیدان والامقام و بیش از سه هزار شهیدی که تقدیم اسلام و قرآن نموده‌اند مفتخرند که امروز به بالاترین سطح اقتدار و امنیت رسیده‌ایم.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه اقتداری که هم بازدارنده است و جرات هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب نموده افزود: و هم نقطه امیدی برای حمایت و دفاع از محرومان و مستضعفان شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این پیام اظهار کرد: سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر شهیدان، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و شهدای صنعت دفاعی کشور به ویژه  شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان برجسته دفاعی و هسته‌ای شهید حسن طهرانی مقدم و محسن فخری زاده که با نثار خون و جان خود، از عزت و شرف و امنیت این مرز و بوم پاسداری کردند.

یادآور می‌شود شب گذشته در پی بروز حادثه در حین جابجایی مهمات در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه دامغان ۲ نفر از کارکنان این مرکز شهید و سه نفر مجروح شدند که در بیمارستان بستری و در حال درمان هستند.

انتهای پیام
captcha