۶۷۰ فقره وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان قائم‌شهری پرداخت شد
کد خبر: 4137771
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
در سال ۱۴۰۱

۶۷۰ فقره وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان قائم‌شهری پرداخت شد

رئیس کمیته امداد شهرستان قائم‌شهر گفت: ۶۷۰ فقره وام اشتغال و خودکفایی در سال ۱۴۰۱ به ارزش بیش از ۵۳ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان این شهرستان پرداخت شد.

جمال یعقوبی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، جمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد شهرستان قائم‌شهر گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد۶۷۰ فقره وام اشتغال و خودکفایی به ارزش بیش از ۵۳ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان قائم‌شهری پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: شناسایی استعدادهای شغلی و هدایت نسل جوان در مسیر صحیح باعث خودکفا شدن این نسل و کاهش جمعیت بیکار و وابستگی آن‌ها به خانواده‌هایشان می‌گردد.

یعقوبی تصریح کرد: افراد فاقد شغل که در پنج دهک اول درآمدی هستند می توانند برای درخواست وام اشتغال در سامانه سها ثبت نام کرده و مددکاران و کارشناسان اشتغال با بررسی و مشاوره به متقاضیان اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائم شهر  با بیان اینکه از مجموع وام‌های پرداختی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۹ فقره به مبلغ ۳میلیارد تومان از منابع امدادی و تعداد ۵۸۱ فقره به مبلغ ۵۰میلیارد تومان از منابع بانکی پرداخت گردیده است. خاطرنشان کرد: در سال۱۴۰۱ در مجموع ۱۲۸۶ فرصت شغلی کاریابی و ایجادی توسط کمیته امداد در شهرستان قائم شهر انجام شده است.

انتهای پیام
captcha