توجه به علم پیشرفت قطعی کشور را به‌دنبال دارد
کد خبر: 4137262
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

توجه به علم پیشرفت قطعی کشور را به‌دنبال دارد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر ارتقای وضعیت آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف، گفت: علم و دانش موجب توسعه و پیشرفت کشور است و هر کجا به علم توجه شود پیشرفت قطعی به‌دنبال دارد.

رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در همایش آموزش عالی غرب کشور به مناسبت پنجاه سالگی دانشگاه رازی امروز به کرمانشاه سفر کردند و در اولین برنامه سفر یک روزه خود به استان با آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار با آیت‌الله علما با تأکید بر تضمین آینده با آموزش و پرورش، اظهار کرد: آینده کشور در دست آموزش و پرورش است.

وی افزود: با رشد و ارتقای وضعیت آموزش و پرورش وضعیت کشور در حوزه‌های مختلف بهبود می‌یابد و علم و دانش موجب توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد و هر کجا به علم توجه شود پیشرفت قطعی است.

محمدعلی زلفی‎‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در ادامه این دیدار با اشاره به هماهنگی بسیار خوب بین وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش در راستای برنامه‌ریزی برای نهادینه کردن دانایی در جامعه، اظهار کرد: همه ما مدیون آموزش و پرورش هستیم و باید مبنای تصمیمات در حاکمیت جمهوری اسلامی دانایی باشد.

آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به پنجاه سالگی دانشگاه رازی آن را به عنوان دانشگاه مادر منشأ خیر و برکت در استان دانست و افزود: هر کاری که پشتوانه علمی داشته باشد ولو کار‌های جزیی، پیشرفت خوبی دارد و همه چیز باید متکی به علم باشد.

انتهای پیام
captcha