فعالیت‌های قرآنی در وزارت ارشاد مظلوم واقع شده‌ است
کد خبر: 4137068
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
اسلامی:

فعالیت‌های قرآنی در وزارت ارشاد مظلوم واقع شده‌ است

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در وزارت ارشاد مظلوم واقع شده‌ است، گفت: از مسئولان اجرایی انتظار داریم مجموعه‌های قرآنی و فرهنگی را به یک چشم بینند.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس، شامگاه جمعه، 8 اردیبهشت‌ در نشست فعالان فرهنگی و هنری این استان با وزیر ارشاد که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: علی‌رغم تمام زحمات وزارت ارشاد در برخی فعالیت‌ها، محتوا و اصل مسائل قرآنی که در کل کشور مظلوم واقع شده، در وزارت ارشاد مظلوم‌تر واقع شده است.

وی افزود: ۷۰ درصد مؤسسات قرآنی در دولت انقلابی تعطیل شده است و جای تأسف است، زیرا اگر این روال ادامه پیدا کند، 30 درصد مابقی مؤسسات قرآنی هم به تعطیلی کشانده می‌شوند.

اسلامی با تأکید بر اینکه باید تحولاتی در فعالیت های قرآنی در سطح ملی رخ دهد وگرنه در این حوزه دچار ایراد و اشکال می‌شویم، گفت: علی‌رغم تمام خوبی‌هایی که نمایشگاه قرآن داشت، وعده وزارت ارشاد مبنی بر اهدای بن‌کارت به 160 الی 170 مؤسسه حاضر محقق نشد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت بر ضرورت عمل به وعده‌های مسئولان تأکید کرد و گفت: تعهد مسئولان نسبت به مردم می‌تواند امیدآفرین باشد و اگر معاونت قرآن وزارت ارشاد قولی به مؤسسات مردمی می‌دهد، عملی نشود باعث ایجاد ناامیدی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید در مسائل قرآنی در مجموعه وزارت ارشاد تحول ایجاد شود، گفت: از مسئولان اجرایی کشور انتظار داریم به صورت صریح و واضح تمام مجموعه‌های قرآنی و فرهنگی را به یک چشم بینند و وقتی طرح‌هایی در برخی سامانه‌ها بارگذاری می‌شود تمام مؤسسات به یک چشم دیده شوند اما این چنین نیست و برخی مجموعه‌ها در بدنه دولت نفوذ دارند و زودتر می‌توانند به نتیجه برسند و باید این روال تغییر یابد.

انتهای پیام
captcha