پاسخگویی بنیاد شهید خوزستان به جامعه ایثارگری از امروز
کد خبر: 4136584
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
در حاشیه سفر رئیس‌جمهور انجام می‌شود

پاسخگویی بنیاد شهید خوزستان به جامعه ایثارگری از امروز

بنیاد شهید خوزستان از 6 تا 8 اردیبهشت به مدت سه روز با حضور معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد پاسخگوی ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز است.

حسن نورانیبه گزارش ایکنا از خوزستان، حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با حضور در محل آماده‌سازی مرکز ارتباطات مردمی رئیس‌جمهور در اهواز در جمع خبرنگاران گفت: رئیس‌جمهور در آغاز دور دوم سفر‌های استانی، هفتم اردیبهشت به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت خود از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان می‌شود و برای این سفر ۲ روزه افتتاحیه‌ها و دیدار‌های متعددی با قشر‌های مختلف مردم برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز از امروز چهارشنبه، 6 تا 8 اردیبهشت به مدت سه روز از ساعت 8 با حضور محسن بزرگی، معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد، مرکز هاتف، تعدادی از مدیران در حوزه‌های بهداشت، درمان، تسهیلات و دیگر حوزه‌ها، پاسخگوی ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز است.

نورانی ادامه داد: تعدادی از کارکنان این اداره نیز در مرکز برخط حضور پیدا خواهند کرد تا پاسخگوی مردم شریف و شهیدپرور خوزستان باشند. همچنین از مردم خواسته شده تا نامه‌ها و درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی در سامانه ۱۱۱ ثبت کنند تا از هدر رفتن وقت مردم جلوگیری شده و پاسخ گویی سریع‌تری به مشکلات صورت گیرد. 

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند که عزت، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون رشادت‌ و از خودگذشتگی آنان است. امیدواریم بتوانیم در این سفر رئیس‌جمهور به خوزستان خدمت ویژه‌ای به این عزیزان و خانواده‌هایشان انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha