جذب بیش از ۵ هزار حامی جدید برای ایتام کرمانی
کد خبر: 4136582
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

جذب بیش از ۵ هزار حامی جدید برای ایتام کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است، گفت: ۵ هزار و ۳۱۹ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان کرمان در ماه مبارک رمضان جذب شده‌اند.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۷۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند، گفت: ۷۲ هزار حامی خیر با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین از این ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت می‌کنند.

وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۵ هزار و ۳۱۹ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده‌اند و حمایت ۷ هزار و ۸۱۶ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

عسکری‌نژاد ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین برشمرد و بیان کرد: با مشارکت خوب حامیان نیکوکار در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی در استان نداریم و با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و همچنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

انتهای پیام
captcha