35 کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد
کد خبر: 4136260
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
در یادواره شهدای دانشجو

35 کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد

در یادواره شهدای دانشجوی استان لرستان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از 35 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد.

رونمایی کتاببه گزارش ایکنا از لرستان، در یادواره شهدای دانشجوی استان لرستان که امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم‌، تحقیقات و فناوری در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، از 35 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت از نویسندگان لرستانی رونمایی شد.

این 35 اثر پژوهشی در شش مجموعه جمع‌آوری شده است که یکی از مجموعه‌ها با عنوان «یادمان» در 10 جلد و 10 عنوان کار پژوهشی مستقل در حوزه ایثار و شهادت است.

از عناوین این کتاب‎ها می‎توان به «آلاله‌های روشن» تألیف علی نوری، از مدرسان دانشگاه لرستان اشاره کرد. کتاب مذکور در دو جلد حاوی زندگی‌نامه‌ها، وصیت‎نامه‌ها و خاطرات 40 تن از دانشجویان شهید و همچنین خاطرات و دلنوشته‌های دیگران درباره آنان منتشر شده است.

کتاب «وصیت‌نامه شهدای تربیت معلم» اثر رمضان‌زاده با ترجمه انگلیسی، مجموعه «همایش پایداری و مقاومت» مشتمل بر 25 مقاله و 15 پایان‌نامه در حوزه پژوهشی با موضوع ایثار و شهادت از دیگر عناوینی بود که در این مراسم رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha