پیام تبریک شورای توسعه فرهنگ قرآنی به مناسبت عید فطر
کد خبر: 4135868
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶

پیام تبریک شورای توسعه فرهنگ قرآنی به مناسبت عید فطر

دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت.

پیام تبریک شورای توسعه فرهنگ قرآنی به مناسبت فرارسید عید فطر

به گزارش ایکنا، دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به مناسب فرارسیدن عید سعید فطر پیامی به همین مناسبت صادر کرده که به شرح زیر است.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَى مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ» (سوره البقرة/۱۸۵)

غروب ماه نزول قرآن، مطلع حلولِ هلال شوال و عید فطرت و موعد مغفرت الهی است و مومنین حمدِ هدایت و نعمت ولایت را با تهلیل و تکبیر پروردگار به نماز می‌ایستند.

آغاز رمضان المبارک امسال برای جامعه ایمانی و فعالان قرآنی ما با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همراه بود که یقیناً نهادهای اجرایی و سیاستگذار ملّی و مجامع قرآنی کشور آن را در منظومه مطالبات قرآنی ایشان پیگیری و بدان اهتمام و قیام خواهند نمود.

در این مجال فرخنده و مبارک شورای توسعه فرهنگ قرآنی ضمن تبریک این عید بزرگ مومنین و مسلمین از مساعی خالصانه تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی در تعظیم شعائر دین و امر قرآن در ماه ضیافت الله، قدردانی و حق شناسی می‌نماید.

امیدوار است تا رمضان آتی با شناسایی و برنامه‌ریزی ظرفیت‌ها و جهاد مستمر، فصل همدلی و بهره‌مندی بیشتر جامعه اسلامی از ساحت قرآن کریم قرار گیرد. بمنّه تعالی و کرمه

دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی

انتهای پیام
captcha