استفاده از ظرفیت‌های منطقه ارسباران در ایجاد اشتغال و تولید
کد خبر: 4135338
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
امام جمعه اهر تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌های منطقه ارسباران در ایجاد اشتغال و تولید

امام جمعه اهر با اشاره به ظرفیت‌های عظیم منطقه ارسباران و به‌ویژه شهرستان اهر در حوزه کشاورزی، دامپروری، معادن، صنعت و گردشگری گفت: باید این ظرفیت‌ها به نفع مردم این منطقه و در راستای ایجاد اشتغال و تولید استفاده شود.

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز، سی‌ام فروردین‌ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، با اشاره به ظرفیت‌های عظیم منطقه ارسباران و بخصوص شهرستان اهر در حوزه کشاورزی، دامپروری، معادن، صنعت و گردشگری گفت: باید این ظرفیت‌ها به نفع مردم این منطقه و در راستای ایجاد اشتغال و تولید استفاده شود.

وی با تأکید بر بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالقوه کشاورزی، معدنی و گردشگری منطقه ارسباران برای پیشرفت، تولید و اشتغال در این منطقه از دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی خواست با همکاری هم در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بود تلاش کنند.

حاجی زاده، لازمه پیشرفت، رشد و رونق تولید و اقتصاد در جامعه را رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و معادن برشمرد و گفت: مسئولان ذیربط باید برای شناسایی مشکلات و موانع پیش‌روی تولیدکنندگان و کارآفرینان هر چه در توان دارند استفاده کنند، هرچند مشکلات اقتصادی و تورم وابسته به رشد و رونق تولید است اما مدیران و مسئولان شهرستان اهر می‌توانند با در نظر گرفتن حدود اختیارات و ظرفیت‌های شهرستان نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان اقدامات مؤثری انجام دهند.

امام جمعه اهر، با اشاره به اینکه منطقه ارسباران و شهرستان اهر منطقه‌ای زرخیز و دارای ظرفیت بسیاری در حوزه کشاورزی و دامپروری هستند، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این منطقه برای رشد تولید و ایجاد اشتغال استفاده شود تا دیگر شاهد بیکاری و مشکلات معیشتی مردم نباشیم.

وی یکی دیگر از راه‌های موفقیت در تولید و اشتغال را حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در شهرستان اهر در حوزه اشتغال و تولید قدم‌های مؤثری برداشته شده است اما کافی نیست و امیدواریم در ادامه نیز با همکاری مستمر فرماندار تلاشگر، مسئولان و دستگاه‌های ذیربط برای رسیدن به این امر گام‌های محکم‌تری برداشته شود.

انتهای پیام
captcha