کارگاه نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) برگزار شد + عکس
کد خبر: 4135164
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

کارگاه نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) برگزار شد + عکس

کارگاه آموزشی نهج‌البلاغه با محوریت ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه‌خوانی در منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) برگزار شد.

کارگاه آموزشی نهج‌البلاغهبه گزارش ایکنا، کارگاه آموزشی نهج‌البلاغه با محوریت ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه‌خوانی همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان پایور و وظیفه در منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) برگزار شد.

در این کارگاه حجت‌الاسلام والمسلمین خداداد الفتی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی تهران (شمال) به کرامات و ویژگی‌های امیرمؤمنان علی(ع) اشاره کرد و گفت: راه سعادت و به کمال رسیدن، قدم نهادن و حرکت کردن در مسیر مولای متقیان علی(ع) است. این همان راه ولایت است و گمراهی دور شدن و عقب افتادن از مسیر ولایت است.

وی به عظمت شب‌های پرفضیلت ماه میهمانی خدا برای استغفار اشاره کرد و افزود: این ماه، فرصت الهی برای تضرع به درگاه حق تعالی است. بنابر این لحظات باقی مانده از این ماه را قدر بدانیم، چرا که انسان در سایه استغفار به موهبت‌های الهی دست پیدا می‌کند.

الفتی به نشر و ترویج معارف نهج‌البلاغه و بلاغت و فصاحت بیانات و سخنان آن حضرت در نهج‌البلاغه پرداخت و گفت: راه شناخت دین و دوری از هرگونه افراط‌گری و ضلالت، عشق به مولا علی(ع) است.

همچنین در خبر دیگری از منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) آمده است؛ مراسم انس و جزء‌خوانی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه منطقه با حضور قاریان و مرتلان برتر منطقه، مجتبی امیدی، حسن ضابط و حسن شورابی در ایام ماه رمضان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha