راهپیمایی روز قدس مبنای قرآنی و روایی دارد
کد خبر: 4133925
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

راهپیمایی روز قدس مبنای قرآنی و روایی دارد

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه بالکان با بیان اینکه دفاع از ملت فلسطین ریشه در آیات و روایات اسلامی دارد، گفت: متجاوزان از رحمت خداوند به دور هستند.

راهپیمایی روز قدس مبنای قرآنی و روایی داردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام اکبر عیدی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه بالکان، امروز، ۲۵ فروردین در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم‌آباد با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و بیت‌المقدس ریشه در آیات و روایات دارد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به نبی مکرم اسلام می‌فرماید تلاش و کوشش را در جهت کنار زدن کفار و منافقان به کار بگیر چراکه آنان موجودات جهنمی هستند، گفت: به حکم قرآن هر جا ظلمی بر علیه مظلومی باشد مسلمانان نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

عیدی با بیان اینکه کفار نگاه جهنمی، تبلیغ جهنمی دارند و مانع راه سعادت، کمال و رستگاری بندگان می‌شوند، گفت: انسان گنهکار از رحمت خداوند به دور است.

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه بالکان با بیان اینکه متجاوز بودن به حقوق خدا و بندگان خدا شاخص دیگر کسانی است که از رحمت خداوند به دور هستند، گفت: هر کس حقوق خدا و بنده خدا را رعایت نکند مورد لعنت خدا است.

وی با بیان اینکه شاخص‌های قرآنی در دفاع از فلسطین وجود دارد و همه مومنان مخاطب آن هستند، گفت: همه باید حقوق خدا را رعایت کرده و حقوق بنده خدا را مد نظر قرار داده و از مظلومیت مظلومان دفاع کنند.

عیدی با بیان اینکه در قرآن کریم آمده است دشمنان شدیدترین دشمنی را با مومنان دارند، گفت: پیروی و همراهی با گمراهان گذشته و تابع هوا و هوس‌ها بودن شاخص دیگر دشمنان و دورشدگان از رحمت خداوند است، خاطرنشان کرد: هر کس تابع هوا و هوس باشد و از حدود الهی خروج کند از رحمت خداوند به دور است.

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه بالکان با بیان اینکه گمراه و گمراه کننده از رحمت خداوند به دور است گاهی انسان خود گمراه است و سبب گمراهی دیگران می‌شود، گفت: امام علی(ع) در روزهای آخر عمر خود به فرزندان سفارش می‌کند به خصم ظالم و یاور مظلوم باشید.

وی با بیان اینکه مبارزه با ظالم حکم خداوند برای انسان‌ها است، گفت: اگر ما یاری نکنیم ظالمان ما را پایمال خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha