تجلیل از فعالان قرآنی سپاه در جشنواره نور
کد خبر: 4132604
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
سردار حسین محبی خبر داد:

تجلیل از فعالان قرآنی سپاه در جشنواره نور

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور فرمانده کل سپاه خبر داد و گفت: در این محفل از برگزیدگان جشنواره قرآنی نور نیز تجلیل می‌شود.

برگزاری محفل قرآنی با حضور فرمانده کل سپاه

سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برنامه‌های سپاه در سال‌های اخیر برگزاری محفل با شکوه انس با قرآن کریم با حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: بر همین اساس امسال نیز این محفل با شکوه در حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قاریان و حافظان برتر این نیرو برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: این محفل دوشنبه از ساعت 16:30 با سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تلاوت قاریان و حافظان برتر، ابتهال‌ و مناجات‌خوانی همراه است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه به برگزاری جشنواره نور در سپاه اشاره و بیان کرد: طی این جشنواره، کارهای قرآنی هر ساله فرماندهان، مسئولان، مربیان و فرهنگ‌یاوران قرآن مورد بررسی قرار می‌گیرد و برترین‌ها معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha