وارد مراحل سرنوشت‌ساز برای پیروزی محور مقاومت شده‌ایم
کد خبر: 4132449
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
جبهه عمل اسلامی:

وارد مراحل سرنوشت‌ساز برای پیروزی محور مقاومت شده‌ایم

جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای از عملیات مقاومت فلسطین در منطقه حمره در دره اردن و همچنین عملیات انجام شده در تل‌آویو تقدیر کرد و شرایط کنونی را مرحله‌ای تعیین‌کننده برای پیروزی محور مقاومت دانست.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، جبهه عمل اسلامی لبنان در واکنش به عملیات‌های مقاومت فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رزمندگان دلاور مقاومت، قداست بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و جایگاه اعتقادی و در بین مسلمانان و نمازگزاران را به جهانیان ثابت کردند. آن‌ها سینه‌های خود را در مقابل نیروهای اشغالگر صهيونيست و گروه‌های شهرک‌نشین سپر کرده و در مقابل یورش آن‌ها به مسجدالاقصی ایستادگی و مقاومت کردند.

جبهه عمل اسلامی با اشاره به اهمیت وحدت در محور مقاومت، در شرایطی که تفرقه و تنش فضای داخلی رژیم صهیونیستی را فراگرفته است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با هجوم خود به جنوب لبنان و نوار غزه برای حفظ آبروی خود تلاش می‌کند اما تلاشش ناکام ماند و در جنگ با محور مقاومت از پیش بازنده بود.

در همین رابطه خالد البطش، یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات غیرمنصفانه جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تحولات اخیر فلسطین واکنش نشان داد.

وی طی سخنانی در این خصوص گفت: ما سخنان جوزف بورل را در محکومیت دفاع مقاومت از مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی محکوم می‌کنیم و آن را مردود می‌دانیم.

البطش تصریح کرد: عملیات اخیر مقاومت در تل آویو، پاسخی به تجاوزات رژیم اشغالگر و ضرب و شتم شدید زنان و نمازگزاران در مسجدالاقصی و نقض حریم ماه مبارک توسط اشغالگران و تبهکاران شهرک‌نشین بود که ظاهراً بورل جنایات آن‌ها را شنید و دید و تصمیم گرفت نادیده‌اش بگیرد.

وی تأکید کرد که این حملات ننگین رژیم اشغالگر و ممانعت نمازگزاران از اقامه نماز در مسجدالاقصی جرقه‌ای بود که مقاومت غزه و لبنان را به انجام وظیفه خود برای بازدارندگی از اشغالگری سوق داد و به جوزف بورل یادآوری می‌کنیم که مسجدالاقصی قبله همه مسلمانان بدون توجه به نژاد، رنگ و زبان آن‌هاست.

این عضو ارشد جهاد اسلامی، سکوت اتحادیه اروپا و نظام بین‌الملل و استانداردهای دوگانه در قبال این اقدامات جنایتکارانه و عدم اقدام جدی برای توقف استکبار و حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را عامل اصلی تشدید اوضاع دانست.

انتهای پیام
captcha