توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین ایتام و مددجویان کرمانی
کد خبر: 4131714
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین ایتام و مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در ۱۳ روز نخست ماه رمضان بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی بین ایتام و نیازمندان استان توزیع‌ شده است، گفت: در این مدت ۳۵۰ حامی، حمایت ۹۲۲ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده گرفتند.

بسته معیشتی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به برنامه‌های این نهاد در آستانه ولادت امام حسن(ع) و روز تکریم خیرین اشاره کرد و گفت: به‌منظور یکپارچه بودن برنامه‌های ماه مبارک رمضان در خدمت‌رسانی به ایتام و نیازمندان با هم افزایی امداد و مراکز نیکوکاری، غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه هر شب بیش از یک‌هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع‌ شده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در راستای تبیین زکات فطره و برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان یک‌شب در میان با حضور در شهرستان‌ها در جمع روحانیون و مبلغین زکات حضور پیدا کرده و همزمان از خیرین و مبلغین زکات نیز تجلیل می‌کنیم.

عسکری‌نژاد از اجرای پویش «قاب مهربانی» در فضای مجازی خبر داد و بیان کرد: این پویش در راستای استفاده از ظرفیت گروه‌های مجازی و خیرین در اطعام و افطاری نیازمندان و حمایت از ایتام در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در ۱۳ روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی، ۶۷۷ هزار پرس غذای گرم با محوریت ۱۷۱ آشپزخانه و ۵۱۵ هزار افطاری ساده بین ایتام و نیازمندان سراسر استان توزیع‌ شده است افزود: در این مدت ۶ هزار و ۳۳۶ نفر از ایتام تحت حمایت با مشارکت حامیان طرح اکرام اطعام داده شدند.

وی در ادامه از جذب ۳۵۰ حامی خیر در ۱۳ روز نخست ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این حامیان خیر حمایت ۹۲۲ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده گرفتند.

عسکری‌نژاد اظهار کرد: به مناسبت شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم افطاری ایتام تحت حمایت با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود. همچنین سفره کریمانه با حضور جمع کثیری از خانواده ایتام، مردم و خیرین در جوار مزار سردار سلیمانی در کرمان پهن می‌شود.

وی از برپایی جشنواره و نمایشگاه اشتغال مددجویان در یکی از بوستان‌های شهر کرمان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۸۰ غرفه از تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد راه‌اندازی شده و از ائمه جمعه و فرمانداران سراسر استان دعوت‌شده به مدت یک هفته هر شب ضمن تبیین برنامه‌های امداد و شعار سال از نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در طرح‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان در کمک به ایتام و خانواده‌های محروم گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #034*8877* و یا شماره کارت 5859837000064879 کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

انتهای پیام
captcha