جزئیات نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین
کد خبر: 4131391
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

جزئیات نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین

جزئیات نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین، ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالان حوزه مجازی اعلام شد.

جشنواره رسانه‌های قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین، ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالان حوزه مجازی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب‌های عنوان (تیتر)، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش و تحلیل، عکس و گزارش تصویری، نماهنگ‌های خبری و بخش ویژه فعالان مجازی برگزار می‌شود.

هر متقاضی در هر یک از بخش‌های جشنواره می‌تواند حداکثر سه اثر ارائه کند و آثار ارسالی باید از تاریخ یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ لغایت یکم اردیبهشت ۱۴۰۲ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشر شده باشند.

آثار و مطالب بدون امضا و با امضای مستعار پذیرفته نمی‌شوند. افرادی که آثار آن‌ها با نام مستعار و کد ثبت می‌گردد باید به تأیید مدیر رسانه رسیده باشد. مطالب مربوط به رسانه‌های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های و ویژه نامه‌های داخلی ادارات امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

محورها و موضوعات جشنواره آزاد است و اهالی رسانه استان قزوین، جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند، تا تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با عید سعید فطر، آثار خود را به نشانی دبیرخانه قزوین، غیاث آباد، جنب مسجد امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و یا به تارنمای www.ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه کنند و درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۶۶۱۵۰۱ تماس بگیرند.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کرده و یا آثارشان را به صورت چاپ شده به دبیرخانه تحویل دهند؛ به نفرات برگزیده در هر بخش به ترتیب ۵۰، ۳۰، ۲۵ و ۱۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha