جلسه هم‌اندیشی «مسئولین طرح نهضت پیشرفت بانوان» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4130683
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

جلسه هم‌اندیشی «مسئولین طرح نهضت پیشرفت بانوان» در گلستان برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی «مسئولین طرح نهضت پیشرفت بانوان» و دختران حاج قاسم شهرستان‌های استان با حضور مدیر کل تبلیغات گلستان و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان روزگذشته، فروردین ماه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

طرح نهضت پیشرفت بانوان در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هم‌اندیشی «مسئولین طرح نهضت پیشرفت بانوان»و دختران حاج قاسم شهرستان‌های استان با حضور مدیر کل تبلیغات گلستان و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان روزگذشته، فروردین ماه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام گرزین، مدیر کل تبلیغات گلستان در این جلسه به تبیین اهمیت و ضرورت فعالیتهای نهضت پیشرفت بانوان اشاره کرد وگفت: با نظر به جامعه پیشرفته اسلامی، دو مأموریت را برای زنان باید جدی ببینیم، یکی جهادتبیین و دیگری تربیت است و به حق انتخاب خوبی در استان صورت گرفته در این که محیط اقدام، مدرسه انتخاب شده است، زیرا به واسطه مدرسه می‌توان با اقشار مختلف جامعه مرتبط شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اتفاقات خوبی امسال محقق شده، ناظر به تجربیات موفق که در استان‌های مختلف داشته‌ایم، شبکه نهضت پیشرفت در استان‌ها با فعالیت‌های متنوع که بعضاً متناسب با زیست بوم استان شکل گرفت با حداقل‌ها کار خود را شروع کرد. شکل‌دهی سازمان تبلیغ زنان و ایجاد ظرفیت‌های مستقل و ویژه در حوزه بانوان امری لازم مبتنی بر نگاه امامین انقلاب است و در این فضا این انتخاب‌های جدی مسیری برای رشد همه جانبه بانوان در استان باز خواهد کرد.

وی همچنین به تبیین طرحهای‌ ۴ گانه نهضت پیشرفت بانوان شامل رفیقانه، حرف آورد، ایران ۱۴۴۰ و نظام تبیین و طرح خانه مادری اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائلی که کشور ما به آن احتیاج دارد امیدآفرینی برای حرکت به سمت پیشرفت و تعالی است و زنان نقش موثری در این امر دارند.

همچنین در این جلسه پرسش و پاسخ پیرامون فعالیتهای نهضت پیشرفت بانوان و نهضت دختران حاج قاسم، معرفی سایت‌های مرتبط با سازمان تبلیغات از جمله تبیان و ..‌. تبیین دستاوردهای سازمان تبلیغات اسلامی، اعطای حکم مسئولیت به مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان گلستان در سال ۱۴۰۲، بیان برنامه‌های پیشنهادی توسط مسئولین نهضت پیشرفت بانوان شهرستان‌ها، آسیب‌شناسی فعالیتهای نهضت پیشرفت بانوان و نهضت دختران حاج قاسم در سال ۱۴۰۱ و ابلاغ دستورالعمل نهضت پیشرفت بانوان در سال ۱۴۰۲ از جمله مصوباتی بود که در این جلسه بیان شد.

 

 

انتهای پیام
captcha