۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در بندرترکمن اهدا شد
کد خبر: 4130303
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
به همت مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان

۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در بندرترکمن اهدا شد

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان در قالب پویش کمک‌های مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی را در طرح ارزاق رمضان را در بندرترکمن اهدا کرد.

وزیع کمک های معیشتی بین نیازمندان توسط حج و زیارت گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان گفت: مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان در قالب پویش کمک‌های مومنانه، طرح ارزاق رمضان را با محوریت شهرستان بندرترکمن آغاز کرد.

مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: این ماه مبارک، بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه است و برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیز در همین راستا برنامه ریزی شده است.

میرقاسم‌پور با بیان اینکه کارگزاران خدمات زیارتی استان همیشه در عرصه خدمات رسانی به محرومان پیش قدم می‌باشند، اظهار کرد: 500 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان، شامل اقلامی چون برنج، گوشت، روغن، رب و... در راستای حفظ کرامت انسانی، بین اقشار نیازمند شهرستان بندر ترکمن اهدا شد.

مدیر کل حج و زیارت گلستان افزود: این اولین مرحله از ‌پویش کمک‌های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان در سال 1402 می‌باشد که امیدواریم با یاری کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان این امر خداپسندانه همچنان در طول سال ادامه خواهد داشت.
وی در پایان گفت: خیرین در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950261363 (به نام مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان) واریز نمایند.

انتهای پیام
captcha