عزم دولت برای کنترل تورم و رشد اقتصادی است
کد خبر: 4129704
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
امام جمعه موقت مهدی‌شهر:

عزم دولت برای کنترل تورم و رشد اقتصادی است

حجت‌الاسلام علی سقائیان با بیان اینکه عزم دولت برای کنترل تورم و رشد اقتصادی است، گفت: امیدواریم مسئولان جریان اقتصادی کشور را به درستی هدایت کنند.

ارسالی// عزم دولت برای کنترل تورم و رشد اقتصادی است

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد نماز جمعه سمنان، حجت‌الاسلام علی سقائیان، امام جمعه موقت مهدی‌شهر، امروز، چهارم فروردین‌ماه، در خطبه‌های اولین  نماز جمعه مهدی‌شهر در سال جدید با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام رشد تولید و مهار تورم از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از نکات در پیام نوروزی رئیس‌جمهور عزم دولت برای کنترل تورم و رشد اقتصادی است.

وی ادامه داد: تحول از دید دشمن این است که هویت نظام اسلامی از بین برود، لذا دشمن در این اندیشه است هر چیزی که مردم را به یاد انقلاب اسلامی می‌اندازد حذف کند و لذا باید در برابر این جریانات بصیرت داشت.

امام جمعه موقت مهدی‌شهر با اشاره به اینکه  تبدیل مردم‌سالاری اسلامی به حکومتی که باب میل استکبار گران باشد آخرین ویژگی تحول در بین معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در برابر این تحول‌خواهی ملت انقلابی کشورمان نیز تحول‌خواهی را دارند که برای خود ویژگی‌هایی دارد و از جمله آنها می‌توان به اراده اصلاح نقاط معیوب در درون نظام اسلامی اشاره کرد.

به گفته وی تغییر نقاط معیوب در نظام از دیگر ویژگی‌های تحول‌خواهی مردم انقلابی ایران است که در این راستا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کردند، تحول با اعتماد به نفس ملی است که اگر می‌خواهیم متحول شویم باید روحیه انقلابی داشته باشیم.

امام جمعه موقت مهدی‌شهر با بیان اینکه ملت ما با شعار ما می‌توانیم پیشرفت‌های عظیمی را کسب کرده‌اند، یادآور شد: ملت ما همواره با حضورشان در راهپیمایی‌ها و رویدادهای بعد از انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که در صحنه هستند، اما مهم است که دولتمردان نیز اعتماد به‌نفس برای رفع مشکلات داشته باشند.

حجت‌الاسلام سقائیان با بیان اینکه هوشیاری یکی دیگر از الزامات تحول است، متذکر شد: اگر غافل شویم، تحولی که قرار است در درون نظام اسلامی ایجاد کنیم، ممکن است به نقاط قوت ما ضربه بزند که این همان موضوعی است که دشمنان می‌خواهند.

امام جمعه موقت مهدی‌شهر نقاط قوت امروز جامعه را استحکام بنیه درونی نظام، و اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: در کنار تمام نقاط قوت، نقاط ضعف‌هایی نیز وجود دارد که بر این اساس اقتصاد کشورمان یکی از نقاطی است که باید به آن توجه داشت. 

وی گفت: با کاهش تصدی‌گری دولت و خصوصی‌سازی بخشی از مشکلات حل خواهد شد که بر این اساس باید اقتصاد را به دست مردم بدهیم.

انتهای پیام
captcha