اجرای اسماء‌الحسنی از سوی نوجوانان گروه محمد رسول‌الله(ص) + فیلم
کد خبر: 4129574
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

اجرای اسماء‌الحسنی از سوی نوجوانان گروه محمد رسول‌الله(ص) + فیلم

اسماءالحسنی با اجرای اعضای نوجوان و بزرگسال گروه مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) منتشر شد. این دو اثر در حرم مطهر امام رضا(ع) و شاهچراغ(ع) تصویربرداری شده است.

انتشار اسماءالحسنی از سوی گروه نوجوانان و بزرگسالان محمدرسول‌الله(ص) + فیلم

به گزارش ایکنا، همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان و در راستای فضاسازی معنوی در ماه مبارک رمضان، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ دو اثر اسماءالحسنی از گروه‌های همخوانی نوجوانان و بزرگسالان را رونمایی کرد.

اثر اول مربوط به گروه نوجوانان محمد رسول الله(ص) است، این اثر با حضور این گروه در حرم امام رضا(ع) و با همکاری معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تولید شده است.

اثر دوم هم مربوط به گروه بزرگسالان محمد رسول الله(ص) است که با حضور اعضای این گروه در شیراز و حرم شاهچراغ(ع) با همکاری آستان حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، استانداری فارس و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس تولید شده است.

گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله(ص) تاکنون توانسته است آثار اسماءالحسنی را در حرم امام علی(ع)، حرم امام حسین(ع) و بین الحرمین، حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س)، ناوشکن ملی، شهرک سینمایی نور، حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)، مسجد سهله و سایر اماکن مذهبی تولید و فضاسازی مناسبی در ایام ماه مبارک رمضان ایجاد نماید.

 
انتهای پیام
captcha