جمهوری اسلامی امید جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان است
کد خبر: 4129395
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

جمهوری اسلامی امید جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان حمایت صبورانه مردم از نظام اسلامی با وجود هجمه‌های مختلف دشمن را ستودنی دانست و گفت: جمهوری اسلامی توانسته موقعیت خود را در دنیا حفظ کند و امید جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان باشد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در پیام نوروزی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: آغاز سال ۱۴۰۲ را به هموطنان به‌ویژه مردم ولایتمدار گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و به ارواح مطهر شهیدان درود و سلام می‌فرستم.

وی افزود: در فرازی از دعای سال جدید «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» را زمزمه می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم که امروزمان بهتر از روز گذشته باشد لذا همه در سال جدید تلاش کنیم تا روزهای پیش‌روی ما شکوفاتر،‌ بسیار نیک و سازنده‌ باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت توجه به خود و سفارش ائمه اطهار(ع) درباره محاسبه روزانه اعمال، گفت: طبق روایات دینی، انسان باید روزانه به محاسبه خود بپردازد.

وی به اتفاقات سال ۱۴۰۱ اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز از جایگاه بلند و مقتدرانه‌ای برخوردار است و حضور در شانگهای، بریکس، توافق میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان و سایر فراز و نشیب‌ها بخشی از رشد و شکوفایی جمهوری اسلامی در سال ۱۴۰۱ بود؛ اگرچه تورم، افزایش قیمت برخی کالاهای عمومی و اغتشاشات آبان‌ماه، کمی مردم را آزار داد اما چهره کریه دشمن برملا شد و ثابت کردند که از هیچ جنایتی علیه جمهوری اسلامی و مردم فروگذار نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان حمایت صبورانه مردم از نظام اسلامی با وجود هجمه‌های مختلف دشمن را ستودنی دانست و افزود: مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن حضوری به‌یادماندنی، شکوفاتر، گسترده‌تر و آگاهانه داشتند که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی توانسته موقعیت خود را در دنیا حفظ کند و مایه امید جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان باشد. امیدوارم در سال جدید، با کوشش و تلاش همه مسئولان، مسائل مختلف حل شود و امید مردم به نظام اسلامی و مدیران افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha