اهدای ۲۱۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند گلستانی
کد خبر: 4127747
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

اهدای ۲۱۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند گلستانی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: ۲۱۰ دستگاه تبلت به ارزش ریالی ۶۳۰ میلیون تومان بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس کمیته امداد ۱۴ اسفند و هفته احسان ونیکوکاری توزیع شده است.

مزیدی قائم مقام کمیته امداد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر مزیدی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: ۲۱۰ دستگاه تبلت به ارزش ریالی ۶۳۰ میلیون تومان بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس کمیته امداد ۱۴ اسفند و هفته احسان ونیکوکاری توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان اظهار کرد: با توجه به سیاست ها و رویکرد تحولی این نهاد در حوزه فرهنگی برای توانمندسازی خانواده‌ها، شناسایی استعدادهای تحصیلی و تلاش برای رفع موانع موجود است که با همکاری خوب بین ادارات آموزش و پرورش و کمیته امداد، گام‌های موثری در این راستا صورت پذیرفته است.

وی با توجه به تغییر سیستم آموزشی کشور و ضرورت تجهیز دانش‌آموزان به لوازم کمک آموزشی مجازی، بیان کرد: در مجموع بیش از ۱۸ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گلستان است که طبق نیازسنجی صورت گرفته بیش از ۵ هزار نفر نیازمند گوشی هوشمند و یا تبلت هستند.

مزیدی بیان کرد: طبق پایش انجام شده، تمامی افراد نیازمند تبلت و گوشی هوشمند شناسایی شدند که از مهرماه امسال تاکنون به تعداد ۲۱۰ نفر ازدانش آموزان تبلت اهداء شد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی هرکدام از این تبلت‌های هوشمند ۳۰ میلیون ریال است که با همکاری مراکز نیکوکاری، کمک خیران و اعتبار کمیته امداد تهیه و تحویل دانش‌آموزان شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: درسال گذشته با توجه به ادامه شرایط کرونایی در جامعه و تحصیل از طریق فضای مجازی، تعداد۷۴۶ دستگاه تبلت از طریق کمک‌های خیرین و امداد تهیه و به دانش آموزان نیازمنداهداء شد.

مزیدی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۸۹۲۹ نفر دانش‌آموز و ۱۲۷۱ نفر دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)استان گلستان هستند.

انتهای پیام
captcha