آغاز به‌کار دفتر نمایندگی بیمه معلمان قرآنی در اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان
کد خبر: 4127291
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

آغاز به‌کار دفتر نمایندگی بیمه معلمان قرآنی در اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان

دفتر نمایندگی بیمه معلمان قرآنی در اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان خوزستان آغاز به‌کار کرد.

بیمه معلمان قرآنیسیده مریم موسوی زاده، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز به‌کار دفتر نمایندگی بیمه معلمان قرآنی در اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان خوزستان خبر داد و گفت: بیمه معلمان قرآنی از اسفند سال 1400 فعال شد. در آغاز کار اطلاعات مربیان را در استان دریافت و برای اتحادیه کشوری ارسال می‌کردیم. با رایزنی‌هایی که انجام شد از بهمن امسال، دفتر نمایندگی بیمه معلمان قرآنی در استان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 200 نفر از مربیان و فعالان قرآنی استان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: در این بیمه، دولت دوسوم از هزینه حق بیمه معلمان قرآنی را تقبل کرده و تنها یک سوم بیمه را بیمه گذار پرداخت می‌کند.

موسوی‌زاده ادامه داد: به جز مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی، مربیان جهادی مساجد، حفاظ، قاریان و دیگر فعالان قرآنی می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.   

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان گفت: فعالان قرآنی جهت اطلاع از شرایط بیمه معلمان قرآنی می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعت‌های 9 تا 13 با شماره ۰۶۱۳۴۴۲۶۳۵۱ تماس بگیرند. 

انتهای پیام
captcha