مراسم جشن ولادت امام زمان(عج) در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4126965
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

مراسم جشن ولادت امام زمان(عج) در آزادشهر برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) مراسم جشنی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر و قرآنیان امروز، ۱۷ اسفندماه در خانه قرآن شهری نغمه‌های آسمانی در آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) مراسم جشنی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر و قرآنیان امروز، ۱۷ اسفندماه در خانه قرآن شهری نغمه‌های آسمانی در آزادشهر برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در این مراسم با اشاره به اینکه جامعه مهدوی ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای دارد که رهبری آن زمان را امام عصر (عج) فرماندهی می‌کند، اظهار کرد: ما می‌خواهیم بگوییم که سرباز امام عصر (ع) هستیم تا به پیشبرد اهداف انسانی، اخلاق و عدالت بتوانیم کمک کنیم.

حجت‌الاسلام طالبی‌ با اذعان بر اینکه اگر بخواهیم به یک جامعه مهدوی تبدیل شویم باید به سوی اخلاق و تقوا پیش رویم، گفت: اگر جامعه ما به سوی اخلاق و تقوا پیش رود قطعاً چنین جامعه‌ای را حضرت مهدی(عج) رهبری می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با بیان اینکه اتحاد مهمترین رمز برای یک جامعه مهدوی است گفت: جامعه‌ای بر پایه ولایت مهدوی است که افراد جامعه با اتحاد و انسجام بتوانند به صورت فردی و اجتماع در یک جامعه پویا، آمادگی برای ظهور داشته باشند.

همچنین در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی از فعالان قرآنی این خانه قرآن تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha