توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان یزدی
کد خبر: 4126960
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان یزدی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به نیت سلامتی امام عصر(عج) به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) بین مددجویان یزدی خبر داد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان به کمک خیران، مراکز نیکوکاری و مردم شریف استان یزد تهیه شده است و به نیت سلامتی امام عصر (عج)، در روز ولادت آن حضرت بین مددجویان یزدی توزیع می‌شود.

شجاعان افزود: علاوه بر ۱۰هزار بسته معیشتی، ۱۰۰ تن برنج، ۳۱۳ رأس گوسفند قربانی و ۵۰۰۰ قلم لوازم ضروری منزل نیز با کمک اصناف، بازاریان و خیران استان تهیه شده است که تا شب عید در اختیار فقرا و مستمندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: یکی از مؤسسات خیریه فرهنگی در استان نیز، ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد به نیت سلامتی امام زمان (عج) برای کمک به مددجویان به کمیته امداد پرداخت کرده است.

شجاعان بیان کرد: همچنین با همت مردم نیکوکار و نوعدوست یزدی، ۵۰هزار قطعه بن پوشاک نیز تهیه و بین مددجویان توزیع خواهد شد و امیدواریم این خانواده‌های نیازمند بتوانند تا شب عید پوشاک مورد نیاز خود را خریداری و برای تعجیل در فرج امام عصر(عج) دعا کنند.

انتهای پیام
captcha